سیستم نظارت تصویری

TKH Security امنیتی کاربر پسند و هوشمند، امکانات ویدئویی ، امکانات پارکینگ ، راهنمایی پارکینگ و محصولات مدیریت سایت را برای طیف گسترده ای از بازار ارائه می دهد. برای هر بخش خاصی از بازار ، ما در مسیر تناسب بی نقص محصولات با راه حل های فن آوری های پیشرفته خود قدم بر میداریم.

TKH Security در توسعه سیستم های الکترونیکی هوشمند امنیت ، ایمنی و پارکینگ تخصص دارد. ما با بیش از 25 سال تجربه و با گوش دادن به نیازهای مشتری ، راه حل های نوآورانه کاملی برای مدیریت امنیت ، نظارت تصویری ، مدیریت امکانات پارکینگ ، راهنمایی پارکینگ و مدیریت دارایی و سایت ارائه می دهیم.

سیستمهای نظارت تصویری

سیستم های نظارتی در گذشته فقط برای محافظت از امنیت و برای کنترل یک محدوده بود و تمامی تنظیمات یا طراحی های مهندسی فقط این مقوله را مد نظر قرار می دادند. اما امروزه این سیستم های نظارت تصویری، به لطف هوش مصنوعی یا هوشمندسازی، رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته اند و دوربین ها مانند دوربین گردان هوشمند توسعه شگرفی یافته اند. در واقع کیفیت بالا و تصاویر عالی یا دسترسی از راه دور به تنظیمات دوربین و هوشمندسازی تصاویر و راحت استفاده کردن و ... از فناوری جدید و پیشرفت های نوین این سیستم است. توجه داشته باشید همه ی افراد می توانند محصولات متنوع را بر اساس نیازهایشان، برای سامانه نظارت تصویری هوشمند خود برگزینند.برای آشنایی با سیستم های نظارتی با ما همراه باشید.سیستمهای نظارت تصویری شامل تجهیزات مختلفی می شود که بسته به نیاز خود نوع سیستمهای نظارت تصویری را انتخاب و استفاده کنید.

در این مطلب شما را با سیستم های نظارتی و کاربرد آن آشنا می کنیم.


سیستم های نظارتی و امنیتی چیست؟

همان طور که از معنای سیستم امنیتی معلوم می باشد، در واقع به عنوان یک روش یا ابزاری جهت مراقبت یا محافظت از یک مکان، یا وسیله ای است که کارکرد آن از طریق مجموعه ای از اجزاء یا منظور دستگاه های به هم پیوسته میسر می شود. در تمامی سیستم های نظارتی یا امنیتی منازل، موضوع اصلی که مورد توجه قرار می گیرد در واقع ایمن سازی نقاط ورودی، مانند درب و پنجره ها یا محافظت از مکان های نگهداری آثار و لوازم با ارزش یا اسلحه و کلکسیون های سکه و جواهر و رایانه ها و اطلاعات داخل آن ها و ... می باشد. البته با توجه به اندازه منزل یا تعداد درب ها و پنجره ها، همچنین تعداد اتاق هایی که نیاز به سیستم تصویری دارند، تمامی سیستم های نظارتی هوشمند مورد استفاده، کارکرد یکسانی خواهند داشت و تفاوت اصلی در تعداد دستگاه هایی می باشد که در خانه نصب خواهند شد، زیرا از طریق پنل کنترل تحت نظارت قرار خواهند گرفت.



کاربرد سیستم های نظارت تصویری و امنیتی

دولت: اکثرا برای جمع آوری اطلاعات و یا به منظور جلوگیری کردن از جرایم و تخلفات، حفاظت از پروژه ها، همچنین مراقبت از افراد یا گروه ها و حتی اشیاء و ... از سیستم های نظارتی تصویری استفاده می شود.

سازمان های جنایی: امروزه یکی دیگر از سازمان هایی که از این دوربین مداربسته تحت شبکه  بهترین و مفیدترین استفاده را می کنند، در شناسایی، تعقیب، حتی دستگیری و محاکمه جنایتکاران است. این سیستم های امنیتی تاثیر به سزایی در دادگاه های جنایی و حتی دادگاه های خانوادگی دارند.

کاربران عمومی و مردمی: لازم به ذکر است که دارندگان کسب و کار یا عموم مردم نیز، جهت حفاظت از ساختمان های اداری، مسکونی یا حتی تجاری از این سیستم های نظارتی و امنیتی بهره می برند. زیرا با استفاده از این روش می توان باعث مدیریت در کسب و کار، حتی سبب رونق بیشتر کار شد. دوربین های نظارتی و امنیتی اکثرا به یک دستگاه ضبط تصویر دیجیتال  یا همان شبکه اینترنتی متصل می شوند و آنالیز این تصاویر می توانند با استفاده از یک نوع نرم افزار صورت بگیرند


سیستمهای نظارت تصویری


مزایای استفاده از سیستم نظارت تصویری

کاهش سرقت و خراب کاری: مطمئنا نصب سیستم های نظارتی و امنیتی در داخل یا خارج از محدوده ای که مد نظر است در کاهش خراب کاری در منطقه، جلوگیری از بزه، سرقت، جنایات و ... کمک خواهد کرد و علاوه بر این نیز، نظارت تصویری هوشمند می تواند به عنوان عامل بازدارنده در مورد خراب کاران یا سارقان و جنایتکاران عمل کند، زیرا تصاویر ضبط شده توسط سیستم نظارت تصویر می توانند پس از هر گونه ارتکاب جرم به پلیس و دادگاه در روشن شدن حقیقت و محاکمه کردن مجرم کمک به سزایی داشته باشند. در واقع سیستم های تصویری در کنار سامانه های اعلام هر گونه سرقت، به عنوان یک راهکار، امنیتی مضاعف را برای شما رقم خواهند زد و شما دائما نظارت بر قلمرو خود را خواهید داشت، حتی زمانی که در آن مکان حضور شخصی نداشته باشید، پیامکی مربوط به ورود به آن منطقه را توسط سیستم نظارت تصویر اعلام سرقت دریافت خواهید کرد.

افزایش بهره وری: یکی دیگر از مزایای استفاده و نصب این سیستمهای نظارت تصویری، این است که سرپرست یا مدیران بسیاری از سازمان ها یا ادارات و شرکت ها می توانند برای کنترل و بهبود بهره وری کارکنان از این سیستم استفاده کنند و از صحت رعایت اصول و عملکرد کارکنان اطمینان حاصل فرمایند. حتی با نصب سیستم های نظارتی می توانند جهت شناسایی تجهیزاتی که نیازمند بازرسی یا تعمیرات هستند نیز استفاده کنند.

محافظت از کارکنان: بهتر است بدانیم که سیستم تصویری هوشمند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از تمامی کارمندان و کارکنان محافظت می کند. با نصب و استفاده از سیستم نظارت تصویر هوشمند امنیتی در پارکینگ و بخش های خارجی ساختمان، می توان این احساس امنیت خاطر را به کارکنان داد که با خیال راحت و آسوده از وسایل نقلیه خودشان استفاده نمایند بدون این که نگران به سرقت رفتن یا هر گونه آسیب دیدنشان باشند. توجه داشته باشید که وجود و نصب این گونه سیستم ها، باعث می شوند افراد از حضور هر شخصی، یا هر فعالیت مشکوکی با خبر شوند و به بیان ساده تر این سیستم امنیتی به شکل کاملا جدی از افراد محافظت می کنند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سیستم گیتهای کنترل تردد هستید به این صفحه مراجعه کنید.

نکاتی در رابطه با انتخاب سیستم های نظارتی

نوع کارایی:

بهتر است قبل از تهیه سیستم امنیتی نیازهای کاربر مشخص باشند، به بیان ساده تر برای چه منظوری از سیستم تصویری استفاده خواهید کرد. زیرا دوربین های مداربسته به صورت پک های آماده موجود می باشند که کاربر با توجه به نوع نیاز خودش، پک متناسبش را انتخاب کند. برای مثال از دوربین های مداربسته مادون قرمز، برای دید در شب و تاریکی استفاده می شود، یا دوربین مداربسته تحت شبکه lP برای کنترل از راه دور و از طریق اینترنت است و ...، پس بهتر است ابتدا در مورد سیستم مورد نیازتان تحقیق کنید و سپس تهیه نمایید.

سیستم ها را تا حدی مقایسه کنید:

سعی کنید تعداد و نوع دوربین های مورد نیاز، حتی سقف هزینه ها و درجه کیفیت تصاویر یا منظور رزولوشن تصاویر و دیگر فاکتورهای فنی و ... نیز می توانند در مقایسه انواع سیستم های نظارتی تاثیر گذار باشند.

انتخاب بهترین کمپانی:

لازم به یادآوری است که برای انتخاب سیستم مورد نیاز، سعی کنید که از کمپانی با درصد امنیت بالا خرید نمایید. زیرا معتبر بودن شرکتی که دوربین مداربسته هوشمند را تهیه می کنید بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره درب اتوماتیک هستید به این صفحه مراجعه کنید.

اجزای سیستم نظارت تصویر خانگی

دارای یک پنل کنترل

حس گرهای حرکت، اعم از داخلی یا خارجی

حس گرهای درب و پنجره

دوربین های امنیتی سیم دار یا بدون سیم

علامتی هشدار دهنده با دسیبل بالا یا یک آژیر

یک نوع علامت هشداری که در حیاط یا بر روی پنجره نصب می شود



سیستم های نظارت تصویری هوشمند


با سیستم های نظارتی آشنا شدید و می توانید راحت تر اقدام به خرید کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و با اطمینان سیستم های نظارتی را انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر:برای کسب اطلاعات در مورد سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ به این صفحه مراجعه کنید.

چرا به سیستم های نظارتی نیاز دارید؟

بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

امروزه استفاده کم و بیش از تکنولوژی توسط شرکت ها بسیار رایج شده است. در بسیاری از موارد، عملکرد خوب تجهیزات، شبکه ها و سیستم ها کلیدی برای ادامه فعالیت کسب و کار خواهد بود. به عبارت دیگر، به طور مستقیم یک سرویس فناورانه مانند سیستم های نظارتی به مشتری ارائه می شود.

اما، حتی اگر فناوری چیزی ضروری برای کار یک شرکت باشد، به این معنی نیست که خطاناپذیر است. خطاهایی که باعث ایجاد موقعیت های گاهی بحرانی می شوند ممکن است در هر زمانی ظاهر شوند. بنابراین، در هر شرکتی که زیرساخت کامپیوتری در آن اهمیت دارد، باید عملکرد صحیح آن را توسط سیستم های نظارتی کنترل کرد تا خطای احتمالی در نهایت بر خدمات ارائه شده به کاربران تأثیر نگذارد.

برای تشخیص و جلوگیری از خرابی، داشتن یک ابزار نظارتی خوب بسیار راحت است، به همین دلیل به سیستم های نظارتی نیاز دارید.

سیستم های نظارتی با افزایش امنیت محیطی امن برای شما فراهم می کند.در این مطلب با سیستمهای نظارت تصویری آشنا شدید و می توانید بهترین انتخاب را از سیستمهای نظارت تصویری  داشته باشید.

مطالعه بیشتر